Δύο νέα πρόσωπα μπαίνουν στο στόχαστρο του εισαγγελέα, σχετικά με τις έρευνες που αφορούν το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.
Ειδικότερα, πρόκειται για δυο ανώτερους υπαλλήλους του ΟΣΕ, οι οποίοι και όπως φαίνεται ενέκριναν το πρόγραμμα των βαρδιών και την τοποθέτηση του μοιραίου σταθμάρχη, στη θέση αυτή.
Τα δυο αυτά πρόσωπα είναι ανώτατα υπηρεσιακά στελέχη, τα οποία ιεραρχικά είναι ανώτερα από τον επιθεωρητή, Δημήτρη Νικολάου.
Ο επιθεωρητής, σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, είναι αυτός που κανονίζει και κάνει την πρόοταση για τις βάρδιες.
Το έγγραφο στέλνεται στους ανώτερους, μπαίνει μια υπογραφή, στα «τυφλά» συνήθως, το χαρτί φεύγει πίσω, και «όλα καλά».
«Οι κανονισμοί ήταν λάσκα» ανέφερε χαρακτηριστικά καθώς δεν φοβόταν κανείς ότι θα περάσει από πειθαρχικό, ότι θα λογοδοτήσει. Αν είχαν ελέγξει θα μπορούσαν να είχαν αποτρέψει το τραγικό δυστύχημα.
«Το βαρδιόχαρτο κανονικά δεν περνάει από εμένα αλλά τώρα… Αφήστε το, δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες γιατί θα μπλέξω. Όλα είναι υπό διερεύνηση, έχουν έρθει σε επαφή ανακριτικές και εισαγγελικές αρχές, δεν έχω κληθεί ακόμα» δήλωσε ένας εκ των προϊσταμένων του επιθεωρητή.
Παράλληλα, η αυτοψία του ΣΚΑΪ στα Τέμπη δείχνει πλήρη διάλυση στη σιδηροδρομική σήραγγα.
Πιο συγκεκριμένα, αν σημειωθεί ατύχημα στο τούνελ μήκους 5 χιλιομέτρων, το έργο των διασωστών θα είναι τρομερά δύσκολο καθώς στις περισσότερες οδούς διαφυγής δεν υπάρχουν ούτε πυράντοχες πύλες, ενώ έχει κηρυχθεί έκπτωτη η εταιρεία που είχε αναλάβει τη συντήρηση του εξοπλισμού και εδώ και χρόνια δεν έχει αναλάβει νέα.